پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118414
تعميق باورها و اعتقادات مردمي از مهمترين اهداف شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2937

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي گرجي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در مصاحبه با خبرگزاري‌هاي محلي اين استان گفت: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، بسترساز حضور حماسي مردم ولايتمدار در اعلام وفاداري به انقلاب‌اسلامي است.

وي، عملكرد مطلوب شورا در برگزاري مراسم انقلاب‌اسلامي را موجب پويايي اين برنامه‌ها و تعظيم شعائر الهي ذكر كرد و افزود: نقشي كه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در تنوير افكار عمومي و آگاه‌سازي آنان براي حضور به موقع در اجتماع و مراسم كشور ايفا مي‌كند بر هيچكس پوشيده نيست.

گرجي، تعميق باورها و اعتقادات مردمي با توجه به ارزش ها و ترويج فرهنگ انقلابي را از اهداف شورا برشمرد و تصريح کرد: شورا در طول اين سال‌ها همواره به دنبال ترويج فرهنگ انقلابي در جامعه و تلاش در جهت افزايش انگيزه و مشاركت مردم در برگزاري مراسم انقلاب اسلامي و ثبت و به تصوير كشيدن حماسه‌هاي عظيم مردم بوده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، از شورا به عنوان حلقه وصل نظام مقدس جمهوري اسلامي با وجدان‌هاي پاک و بيدار ملت بصير ايران اسلامي ياد كرد و گفت: شورا همواره خدمتگزار مردم بوده و مدال افتخار دارابودن بالاترين بدنه مردمي را از آن خود كرده است.

گرجي از برگزاري بي‌نظيرترين مراسم در طول يك سال گذشته در استان خبر داد و گفت: باشكوه‌‌ترين حضور مردم را در راهپيمايي ?? بهمن در استان شاهد بوديم كه حيرت همگان را برانگيخت.

وي، ارتقاء نقش موثر شورا در بزرگداشت ايام‌الله انقلاب را از اهداف پيش روي شورا عنوان كرد و گفت: شورا با بهره‌گيري از نيروهاي فكري جوان با تأسي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در پيشبرد اهداف عاليه نظام از هيچ کوششي دريغ نخواهد كرد.

منبع:جهانبين نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html